lunes, 14 de mayo de 2012

Google ekosistema

Ekologian, ekosistema ingurune jakin bateko osagai fisiko eta biologikoek osatzen duten sistema da. habitat berean kokatuta egonik, elkarrekin harremanetan daude, sistema bat osatuz. Ekosistema kontzeptuak, egun, ekologia gainditu du, eta forma digitala hartzera ere pasa da. Hauxe da hainn zuzen ere Google-ek sortu duena, baina kasu honetan irizpideak ekonomikoak dira. 

Eric Schmidt, Google-eko presidentea bere definizioa plazaratu zuen duela urte batzuk Las vegas-en egindako kongreso batean. Schmidt erantzun arrunt batekin hasi zen terminoa definitzen: 

“… plataformas de redes escalables que aportan el mejor valor para el cliente”. 

Google-en motorea denok ezagutzen dugun bilatzailea da, egunero erabiltzen duguna hain zuzen ere. Hala ere, Google hori baino askoz gehiago da, hau da, zerbitzu gehiago eskaintzen ditu: Gmail, Google Video, Google Maps, AdSense, Adwords, Google Calendar, YouTube, Google Chrome,Google Latitude, Cambios Google ,Google toolbar, Picasa, Blogger, Chrome, Talk... 

Wikipedian “ecosistema digital” bilatzen badugu, hauxe da honen definizioa: 

La presencia de una marca en Internet es una gran oportunidad para poder darse a conocer a miles de usuarios. En este sentido, las acciones de marketing online van orientadas a proporcionar el mayor número clientes a través de una comunicación eficaz y continuada. Teniendo en cuenta la variedad de soportes de marketing online existentes, se ha de trazar un plan estratégico para poder encauzar las distintas acciones como si se tratara de un plan de medios tradicional. 

El plan estratégico contempla no solo acciones destinadas a optimizar los recursos de la web, sino también a incrementar las posibilidades de comunicación en Internet. De esta concepción, surge la denominación de Ecosistema Digital, es decir, la creación del entorno más favorable para potenciar un proyecto web en Internet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario